Sydney
From tender kangaroo to delicate Pavlova, Andrew highlights the sweet and savory dishes of Sydney, Australia. Modern twists on old classics turn hearty meat pies, rich Sunday Roasts and sweet Moreton Bay Bugs into crowd pleasers.