Liberty Bike 2
In the midst of an uphill battle to finish the Liberty bike, Paul Sr. proposes a downhill adventure -- a spontaneous snow tubing trip. Back at the shop, Paulie realizes the bike's exhaust doesn't fit and the rear fender's a bender.