Alex vs Brunch
Eric Adjepong welcomes three talented brunch experts from New Hampshire, California and Arizona to challenge Chef Alex Guarnaschelli in two intense rounds of cooking. Judges Adrienne Cheatham and Brooke Williamson will eliminate one chef before round two.