The Day the Crane Collapsed
Otto and August make a risky attempt to acquire a massive crane, but it's in poor condition. Elsewhere, Charlotte, Eivin and Eve race against the tide to rescue a weak cow, and Atz Lee and Jane go kayak fishing, but reel in more than they bargained for.