Going Once, Going Twice...Gone?
Danny and Amy's families meet, and Cassia breaks down during a fight with Jason. Then, Justin surprises Evelin and his mother, and Mohamed visits a lawyer on his wedding day. Also, Chelsea and Yamir discuss his music career.