Broken Promises
Ronald puts Tiffany's trust to the test, and Sumit has been keeping a secret from Jenny. In Brazil, Paul is facing deportation and seeks legal advice, and in Las Vegas, Nevada, Deavan fails to impress Jihoon's parents.