The Truth Hurts
Alexei learns his parents are not doing well, leaving him feeling torn. Mohamed and Luisa have a blow out. Danielle finally gets Mohamed's attention. Paola's new endeavor goes too far. Kyle and Noon discuss moving to Thailand.