Julia, Angela, Usman
HEA's Andrei and Elizabeth demonstrate intimate moves that have helped Andrei find his Zen. Angela compares sex experiences with 90 Day Fiance Season 8's Julia. TOW's Ari calls Bini out on his bad behavior, and B90's Usman performs his latest song.