A Day Trip With Uncle Greg
Greg is Meatball's uncle, a scout cat as clumsy as his nephew but fearless and very confident. To have a snack all together, Greg organizes a cat-tastic excursion: he will lead the Buffycats to the top of Cat Mountain!