Alright! It's Taco Night!
Forget Taco Tuesday and make tacos every night with Rachael Ray's Easiest Fish Tacos with Red Rice and Black Beans. Rachael tosses tilapia in a blend of spices, lightly fries it up and layers it with fresh pico de gallo.