Penny Saving Picnic
Here's an Italian-style indoor picnic that'll please a crowd and save you a few bucks. Chilled San Marzano Gazpacho; Chicken Thighs with Onions; Fennel and Roasted Peppers, and Corn-Bread Crostini.