What's Up, Doc?
In this classic comedy starring Barbra Streisand and Ryan O'Neal, four identical suitcases cause a series of hilarious mix-ups in San Francisco.
In this classic comedy starring Barbra Streisand and Ryan O'Neal, an unpredictable young woman causes chaos in a hotel. Switched bags, valuable items, and wild chases turn a couple's life into a series of hilarious mishaps.