Rumor Has It...
At her sister's wedding, a woman uncovers a scandalous family secret that leads her to reevaluate her whole life and her engagement.
Jennifer Aniston stars in this comedy as a woman who reevaluates her whole life and her recent engagement when she uncovers a scandalous secret that involves her mother, her grandmother, and a handsome Casanova that could be her father.