Corn Ice Cream
Zoë is hosting a barbecue during peak season for sweet corn. To compliment the savory meat, she makes a rich, golden cornbread and sweet corn flavored ice cream drizzled with homemade caramel sauce for dessert -- a delicious end to summer in Minnesota.