Sun-Woo decides to leave Gosan with Joon-Yeong. But Tae-O suddenly intrudes, and Sun-Woo makes a proposition to Tae-O to protect her fearful son. Da-Kyeong finds Sun-Woo’s empty house. It is now time for her to confront her internal anxiety.