Summer Cruise
Jesse Palmer is on a cruise with an elevated water ride! Inspired by the ride's inner tubes, the bakers create giant, colorful inner tube cakes. Then, the bakers use Jesse's island excursion to make snorkeling lagoon cheesecakes with see-through gelatin.