Computer Bugs/Oils Well That Ends Well
A computer virus invades Bugs' computer. Bugs goes inside the mainframe to fight him. Then, Bugs mistakes a makeshift oil field for the Burning Man Festival. As she tries to make off with the oil, Bugs spoils all her fun.