The Building
Animal constructions go far beyond simple nests or galleries on the ground. It takes a sophisticated brain to create safe homes, sand traps, nets and more. See how the animal kingdom has developed incredible strategies to build different structures.
Discover the realistic and accurate perspective on the complex intelligence of our wildlife. See how different animals like apes, elephants, squids and spiders adapt to their surroundings as they build house or traps while using different tools, and more.