Pulling the Trigger
Cowboy Ken reunites with Christine on their off-grid homestead, but it's a race to prepare it for their family. Ryan's work ethic triggers Shayla's trauma memories, Myesha asks Joe to change their lifestyle, and Sam finally returns to Arune's homestead.