Crash and Burn
A routine patrol turns intense when Game Wardens Kyle Allison and Dustin Delgado discover an angler is wanted for serious crimes, then rush to the scene of a plane crash. Game Warden Mallory Mitchell confronts backyard hunters in a crowded neighborhood.