3,000 Nights With Lions
Scipio, the great lion king who accepted Jorge Alesanco into the pride, forms a coalition to take back his kingdom. In the days of the battle, Jorge recalls the 3,000 nights he has spent with lions, which led him to be accepted by the pride.