Florida Home in a Heartbeat
A New Jersey family needs to relocate in a hurry for a job opportunity in South Florida. He's looking for sleek modern vibes while she wants old Florida charm, so they've enlisted designer and weekend warrior Galey Alix to help navigate the search.