Colombian Dinosaur
Deep in the jungles of Colombia, Forrest is on a mission to prove the Rio Apaporis Caiman still exists. Locals believe this crocodilian resides within a lawless land inhabited by guerilla rebels, kidnappers, and deadly predators.