Demon in the Dark
Ronny suspects a shapeshifting monster from Alaskan lore may be responsible for the haunting howls he and Mireya heard near a remote lake. Russell chases a bipedal creature on a rampage, and Bryce analyzes potential Yeti hairs with shocking results.