The New Jeep Gladia-Tow Adventure
Fred and Dave transform a new Jeep Gladiator into the Gladia-Tow, an off-road tow truck built to rescue new project trucks. Then they head out into the wilderness to bring back an old Jeep truck that is buried in the woods.