Bird, Belly and Beef
Guy Fieri's grabbing flavorful meat that runs the gamut. There are Mexican pork sandwiches in Memphis, Tennessee, and rich short ribs in St. Simons Island, Georgia. Plus in Scottsdale, Arizona, a funky spot is serving up Italian beef and duck fried rice.