Variety of Flavor
Guy Fieri's hittin' up joints crushin' all kinds of flavor. There's a Malaysian oasis in Cincinnati and a Salvadorian spot in Port Chester, NY, each serving their real deal cultural specialties. Plus, a bus in Omaha goes Detroit-style with their pizza.