Playing with Fire: Hog Heaven
Four phenomenal live-fire cooks are ready to claim the last remaining spot in the tournament's finale, and they get lucky with a promise of perfectly porky baskets. In the first round, one of nature's sweetest gifts may not be a treat to the competitors.