Perestroika - Stop Moving!
While Joe is being seduced by Louis, Prior is being aroused by the baffled Angel. Meanwhile, Roy's health worsens; Harper's hallucination is interrupted by reality; Prior tells Belize about his divine mission; and Hannah tries to help Harper.