Dunklecorn
A mysterious relative, Uncle Donklecorn, shows up unexpectedly, claiming to be family. Hawkodile thinks it's just Master Frown and Brock in a donkey costume, trying to ruin things as usual, but Unikitty and Puppycorn think otherwise.