Mystery Solvers Club State Finals
The Mystery Inc. gang has been invited to the annual Teen Mystery Solver's Convention. But when the whodunit turns out to be the disappearance of the teams themselves, it's up to the team sidekicks -- led by Scooby-Doo -- to find out what's going on.