Someone’s Watching Her
When 20-year-old Cindy Sumner vanishes in Toledo, Ohio, a cryptic message lures detectives to Elm Street. In the decaying warehouse ruins, they uncover signs of a twisted obsession—and a nightmare that blurs the line between fiction and true evil.