Reeking Havoc/Live & Let Dynamo
The Professor's submission for the Annual Townsville Chili Cookoff is X-tra special. This ingredient doesn't settle well with Townsville's tummies. Then, Dynamo is terrorizing Townsville, but who's working the controls?