Thailand: Bangkok's Great Chefs
Sashi is a guest at the illustrious Sukhothai, where he's preparing a deep dive into authentic Thai recipes with Chef Rosarin. Then, Sashi switches to Italian with Chef David Tamburini and his Sicilian home-grown authenticity.