Seafood with a Bang, Here in Da Nang
Luke visits the bustling seaside city of Da Nang where he visits the spectacular Dragon Bridge, looks up some succulent shrimp of the beach and stumbles upon a tiny fishing village packed with restaurants and other hidden gems.