Housewives Gone Bad
With flashy characters and lavish lifestyles, the Real Housewives franchise has captivated audiences for nearly 20 years. Behind the mansions of Orange County, Salt Lake City, and beyond, tragedy and criminal activity have shaken their glamorous world.