New Babies and New Neighborhoods
Mina and Karen's first house in the new Near Eastside neighborhood seems too good to be true, and shortly after demo, their renovation plans begin to crumble. With Mina's baby arriving soon, the pressure is on to keep this home from becoming a disaster.