Charity Has Two Functions
George and Bertha extend an invite to a young man who’s piqued Gladys’ interest. After charming Mr. McAllister, Bertha accompanies Marian and Aurora to hear Clara Barton speak in Dansville. Later, Oscar crosses paths with a vengeful Turner.