Phantom of the Soap Opera
Noah lands a job at the TV studio where Rex's favorite show is filmed. After Rex stains Noah's uniform, he goes on a bunch of odd requests, such as chasing a size shifting mongoose, with everyone he meets thinking he's Noah.