A New Adventure
Dr. Jeff and the team roll up their sleeves to transform an abandoned restaurant in an old mining town into a clinic to serve the mountain community. Dr. Baier treats a sneezing parrot, and Dr. Jeff hopes to save a Yorkie’s broken ankle from amputation.