The Vacation/The Sleep Eater
Chowder, Mung and Shnitzel want to spend a nice day at the beach. When they all get trapped in the bathroom, it becomes a race to escape. Then, when Chowder knocks his internal clock out of whack, he becomes an unstoppable sleep eater!