The Big Weigh In/Hard Days Samson
When Lumpus becomes obsessed with catching a turkey-doodle, Lazlo does everything he can to save his favorite kind of bird. Then, the Squirrel Scouts mistake Samson for their favorite teen idol and hunt him down.