Bad Penny
Ben is at the Big Bacon Pig Parade, but Penny Heaven has met the family to ruin Ben's fun with her safety-obsessed self. While dodging Penny's safety precautions, Ben uncovers a plot to steal helium from the parade balloons to rob banks.