That's Bologna!
Jonathan Bennett challenges the chefs to make dishes using ingredients synonymous with the 1970s, but a fondue pot throws the new school chefs for a loop. Then, the competitors take on Japanese soufflé pancakes and their own version of chicken Kiev.