Miami Sweets
In the Sunshine State's sweet spot of Miami, The Salty Donut boasts a 24-hour brioche doughnut dough with awesome topping combinatinons. Then, L.A. Sweetz packs bold Latin flavors in their cupcakes, including tangy margarita.