Ice Cream Anti-Social/Dog and Phony Show
Perplexed by Martha's strange behavior, Rodney and Andy stow away on the ice cream truck of the all-knowing Sludgy Dave, hoping to learn from his sage-like ways. Then, Andy and Rodney go to the neighbor's to complain about the Crazy Dog.