Paige on the Ranch
Ree Drummond is making lunch for Ladd and his new cowgirl, Paige, who are out shipping cattle. There's Pasta with Pancetta and Corn, Lemon Pepper Chopped Salad, Individual Skillet Focaccia and rancher-approved Easy Chocolate Orange Ice Cream for dessert.