Sarawak Part 2
Yoo Seung-ho views Kuching through his black and white camera, deleting all the colors and concentrating on the basics. From a vast rainforest to a deep, dark cave, follow Seung-ho as he captures the essence of this unfamiliar place.
Celebrities live in front of cameras and in the public eye, but sometimes they want to break away from it all. South Korea's biggest stars go off grid for three days and reveal just what they need to do when they require some alone time.