Towako is unreachable on her birthday. Hassaku and friends gather at Operetta while Sara, Mirei, and Tsubasa join for drinks. Ousuke summons everyone to Towako's flat, leading to discussions on love lives with Hassaku, Kataro, and Shinshin.