Rat Trap
Harry pays a visit to Antoine at the urging of Bella. Fisk and Mukasa trade theories. Suspecting a rat, Conrad comes to Jan for a favor. Kevin makes a startling confession. Richie calls a midnight meeting at the Sinful Monkey with shocking results.